[Talk-cat] OSMbot per Telegram

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Thu Jul 9 09:14:12 UTC 2015

Ep!

Només informar-vos de què hem afegit algunes novetats interessants al bot
pel Telegram.
Ara amb la comanda /details<id_osm> obtenim informació com adreça, telèfon,
mail, lloc web, opening_hours, accés a internet o accés wheelchair.
Però no cal que coneguem l'<id_osm> perquè en fer la cerca (/search) es
genera automàticament l'enllaç.

També hem aconseguit vincular emojis a tags, de manera que en fer una cerca
ens sigui més fàcil identificar de què es tracta.

En fi, estem bastant animats amb aquest projecte.
Ens aniria molt bé rebre comentaris/crítiques/idees :P

També ens ajudareu molt si voteu a l'StoreBot (i encara millor si hi deixeu
algun comentari): https://telegram.me/storebot?start=osmbot
Ja que això ens ajudaria a estar millor posicionats i a tenir més
visibilitat.

Salut!

El dia 4 de juliol de 2015, 12:03, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit: