[Talk-cat] restriccio d'acces condicionada

jaumetbb at gmail.com jaumetbb at gmail.com
Thu Jul 9 10:39:51 UTC 2015

Per ampliar i corregir el que he dit abans, i basant-me en el que he vist a
[1], crec que es podria etiquetar de manera semblant a aquesta:

access:conditional=destination @ maxlength=12

o bé amb aquestes dues etiquetes:

maxlength=12
maxlength:conditional=none @ destination

Crec que la segona és més fidel al que representa el senyal, i més segura
en cas que algun programa no entengui el ":conditional" de l'etiqueta.

Salut!

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Conditional_restrictions

El dia 9 de juliol de 2015, 10:00, <jaumetbb a gmail.com> ha escrit:

Jaume Batlle Brugal
jaumetbb a gmail.com