[Talk-cat] torrent o riera que passa pel mig d'un poble

Carles Briansó cbrianso at tinet.cat
Sun Jul 12 09:35:40 UTC 2015

Hola

Soc nou amb això del mapeig, vaig començar arreglant els carres del
poble i altres elements interessants. Fins ara en tenia prou consultant
la wiki o mirant com ho feia l'altra gent.

Fa poc que he començat a afegir els torrents, amb els que he afegit
fins ara no he tingut problema, els he posat com a

waterway: stream
Intermitent: yes

El dubte, el tinc amb un que passa pel mig del poble.

La part que ve de la muntanya, l'he fet igual que els altres torrents

name: Barranc Mas de Bulló
waterway: stream
Intermitent: yes

Llavors hi ha una part que passa per damunt d'un carrer, que no sé
quina seria la manera correcte, la primera idea, és marcar el carrer
com a inundable

flood_prone: yes

Llavors hi ha la part soterrada

name: Riuot
waterway: stream
Intermitent: yes
tunnel: yes
layer: -1
historic: yes

Afegeixo el històric, ja que el soterrament data de l'època medieval, i
està molt ben preservat.

Per últim hi ha la part que desenvoca al riu, que torna a ser un
torrent normal

name: Riuot
waterway: stream
Intermitent: yes

Com ho veieu? hi ha alguna manera millor de fer-ho?

Gràcies