[Talk-cat] torrent o riera que passa pel mig d'un poble

Carles Briansó cbrianso at tinet.cat
Tue Jul 14 22:19:59 UTC 2015

Hola
Gràcies a tots per les vostres contestes
Adéu
El dl 13 de 07 de 2015 a les 16:38 +0200, en/na Jan Esquerra va
escriure:
> Bones Carles,
>
> jo també ho veig perfecte.
> La part de riera que passa per damunt d'un carrer, més aviat deu ser
> un carrer que han fet passar pels curs de la riera ;-)
Si, primer va ser la riera, només cal mirar el nom del carrer "Carrer
del Riuot".
> Jo posaria que és un carrer i és una riera, crec que no hi ha conflicte de cap mena perquè ambdues característiques són certes. I a més a més lo de que és inundable, com a característica del carrer, i intermitent com a característica de la riera. I tot allò que es pugui afegir.>
>    highway = residential>    waterway = stream>    flood_prone = yes>    intermittent = yes>    width = ...>    surface = ...>    smoothness = ...
La teva opció la veig bastant bé. Segurament ho posaré així.

> L'etiqueta ford és pels lloc per on una via de circulació creua una via d'aigua al mateix nivell, que no seria el cas.> Per ser nou, t'ho estas currant de valent. Felicitats i gràcies.
És anar fent, va bé per desconnectar.
Ara m'hauria de mirar d'afegir els edificis, però hem fa mandra posar
-me amb les dades del cadastre.
Adéu