[Talk-cat] Catalunya ha estat afegida a l'eina de QA osmose

Joan Montané joan at montane.cat
Thu Jul 16 10:13:41 UTC 2015

El dia 16 de juliol de 2015, 11:20, Carles Briansó <cbrianso a tinet.cat> ha
escrit:

> Hola
>
> No sé si la coneixíeu l'eina de comprovació de qualitat Osmose
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Osmose , però des del dissabte ja
> analitza Catalunya.
>
> És una eina molt útil, ja que detecta una gran quantitat de possibles
> problemes, i suggereix solucions http://osmose.openstreetmap.fr/ca/map/
>  . També proporciona una interfície per saber si s'ha trobat algun
> problema en les teves modificacions
> http://osmose.openstreetmap.fr/ca/byuser/
>
> Tota ajuda és bona per millorar la qualitat.
>
> Adéu

ep!!!!

això està molt i molt bé!!! De fet ara analitza l'estat espanyol, que era
dels pocs estats europeus que no analitzava.

OSMOSE és una eina molt potent. Si no vaig errat, permet personalitzar els
regles de detecció d'errors segons l'estat o regió analitzada. Ens aniria
molt bé per a detectar coses molt específiques (calle en comptes de
carrer), "name:es" sense "name:ca" o coses que "surtin" de l'estàndard
d'etiquetat establert.

Salut!!!

Joan Montané