[Talk-cat] Catalunya ha estat afegida a l'eina de QA osmose

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Thu Jul 16 10:36:22 UTC 2015

Eiii!!! Molt bé! I molt malament per mi, jajaja!

P.e. tinc molts errors del tipus: "Multiple numbers in way". Això es degut
a que informo el número de carrer a l'adreça dels establiments, i a vegades
hi ha varis. Vosaltres com ho feu?

Respecte al que comentes, Joan, he detectat que hi ha regles segons el
territori. A les bústies locals només tinc l'etiqueta amenity=postbox. En
canvi, a unes bústies que vaig fer a França, em demana l'etiqueta ref.

Saluts!

JL