[Talk-cat] Catalunya ha estat afegida a l'eina de QA osmose

Carles Briansó cbrianso at tinet.cat
Thu Jul 16 21:05:03 UTC 2015

El dj 16 de 07 de 2015 a les 12:13 +0200, en/na Joan Montané va
escriure:

> El dia 16 de juliol de 2015, 11:20, Carles Briansó <
> cbrianso a tinet.cat> ha escrit:

> ep!!!!
>
> això està molt i molt bé!!! De fet ara analitza l'estat espanyol, que
> era dels pocs estats europeus que no analitzava.
>
> OSMOSE és una eina molt potent. Si no vaig errat, permet
> personalitzar els regles de detecció d'errors segons l'estat o regió
> analitzada. Ens aniria molt bé per a detectar coses molt específiques
> (calle en comptes de carrer), "name:es" sense "name:ca" o coses que
> "surtin" de l'estàndard d'etiquetat establert.

> [...]
Hola Joan
En el github apareix una carpeta de plugins, estaria bé que revises que
es compleixen els criteris lingüístics.
Jo hem vaig trobar un camí del meu poble posat en castellà, i vaig fer
aquesta petita query per revisar que no n'hi hages cap més. La podeu
veure a http://overpass-turbo.eu/s/at7 però tarda una mica.
Adéu