[Talk-cat] SotM CAT 2015

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Fri Jul 17 11:04:33 UTC 2015

ja m'han confirmat la sala. Fa falta donar-li un cop d'ull per veure que
necessitem portar-hi.
Així que ja us convoco a tots:

Dissabte *3 d'octubre*
*Hora:* 10:30 a 14:00 i 16:00 a 18:30
*Lloc:* La Fabrica del Sol (Barceloneta, Barcelona)

https://www.openstreetmap.org/way/361005950

** Han de tancar al migdia o sigui que entre les 14 i les 16 hores podem
fer un tomb i dinar.

El dia 13 de juliol de 2015, 18:25, Xavier Barnada <xbarnada a gmail.com> ha
escrit: