[Talk-cat] Catalunya ha estat afegida a l'eina de QA osmose

Joan Montané joan at montane.cat
Fri Jul 17 11:19:22 UTC 2015

El dia 17 de juliol de 2015, 12:30, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha
escrit:

> Escolteu, un tal osm-operon em pregunta això
>
> Hello,
>
> què no es podia utilitzar? què li contesto?

Si no es podia utilitzar que ho haguessin capat, :)

L'Osmose mostra els problemes a la nostra àrea i en permet l'edició. Si no
els agrada, que ho tanquin.

Per cert, i lligant-ho amb el correu anterior. Demana-li a veure com ho hem
de fer per a tenir comprovacions de qualitat pròpies a Catalunya, Andorra i
Illes Balears (també al País Valencià, però això serà més complex). A veure
amb qui hem de parlar i com ho hem de fer.

Salut... i mapes!!!

Joan Montané