[Talk-cat] Etiqueta office

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Wed Jul 29 18:54:32 UTC 2015

Hola!

Doncs jo fa temps que la faig servir amb el Vespucci. Sobretot amb
establiments d'asseguradores, assessories, advocats, fisios, empreses,
oficines de la Gene o de l'ajuntament, partits, etc. Fins i tot per indicar
un establiment on hi havia activitat i ara no hi ha amb office=vacant.

Salutacions,

JL