[Talk-cat] Majúscules i minúscules

Fermí Tanyà fermi_t at gmx.net
Sat Jun 27 09:52:41 UTC 2015

Gràcies per la resposta Carlos, però no em serveix, a Vic hi ha molts
carrers on la placa està completament en majúscules
<https://www.google.es/maps/@41.932942,2.256578,3a,20.9y,285.54h,94.59t/data=%213m6%211e1%213m4%211skw3SkUzdFNg_HI966z3uMg%212e0%217i13312%218i6656?hl=ca>.

Fermí

El 27/06/2015 a les 11:41, Carlos Sánchez ha escrit: