[Talk-cat] Editors d'Osona i majúscules en noms de carrers

josep constantí jconstanti at yahoo.es
Sat Jun 27 10:53:25 UTC 2015

Hola,

Jo no acostumo a editar res a Vic (ni Osona) però fa  uns mesos hi vaig
dibuixar alguns (pocs) carrers i sentits de circulació: em sap greu
quan ciutats importants tenen zones sense mapejar.

El cas és que jo tinc la costum de posar el nom (i la mateixa paraula
carrer) en majúscules, tal com ho trobo al vissir3 del ICGC.

Fa mesos es va difondre (potser només recordar, però jo no ho sabia
abans) per aquesta llista la norma de posar els articles dels noms de
municipi en minúscules. A més del comentari es fa fer una macro per
verificar i canviar aquests noms.

Si hi ha alguna norma de consens respecte el nom dels carrers, fora bo
confirmar-ho, difondre-ho i corregir-ho el més automàticament possible.

Jo ho he fet a vegades (sobretot els noms en castellà) de corregir
textos d'altres que no m'agradin però sempre hi ha el perill d'entrar
en una guerra que distreu recursos: posats a modificar la feina
d'altres millor tenir una norma que hom pugui justificar.

Salut (a veure si ens veiem al citylab a l'octubre...)

josep