[Talk-cat] Correu, calendari, etc.

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Sun Jun 28 22:02:30 UTC 2015

He aconseguit enllaçar la página de google+ amb un correu nou per a
contacte directe amb OSMcatalà. També estic creant un calendari OSM. Us
faig cinc céntims.

Calendari OSM:
https://www.google.com/calendar/b/1/embed?src=osmcatala@gmail.com
> Si teniu coneixement de més esdeveniments d'OSM a prop aviseu-me i ho
afegeixo.

Correu OSMcatalà: osmcatala a gmail.com
> Molts cops la gent pregunta per informació o fer arribar un mail a
OSMcatalà i l'única resposta són les xarxes socials o apuntar-se a la
llista. Crec que amb un correu de referencia tipus "info" es soluciona el
contacte com e els casos de mails enviats a TV3, etc.

Els que esteu interessats, passeu-me direccions de contacte per a
afegir-vos a l'administració de la pàgina de google.

PD: El tema de la web s'hauria de reprendre amb alguna persona amb
coneixements informàtics.

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>