[Talk-cat] State of the Map 2016

Xavier Barnada xbarnada at gmail.com
Wed Mar 11 17:27:25 UTC 2015

Hola,

Em sembla que estaria be que es fes, tot i que crec que seria dificil que
s'aceptes la proposta de Barcelona ja que el 2010 es va fer a Girona.
Per altre banda penso el mateix que en Jaume, que aquest es un tema que pot
portar un volum de feina bastant gran.

I ja que surt el tema aprofito per fer una altre proposta que no te perque
descartar aquesta i hi esta relacionada
Aquest any no es fara SoTM, degut axio s'ha proposat que els capitols
locals realitzin events a nivell local[1].
Podriem aprofitar per fer un SoTM Catalunya ?

Salutacions

[1] -https://blog.openstreetmap.org/2015/02/25/openstreetmap-events-in-2015/