[Talk-cat] Aplicacio per recollir POIs per Android

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Mon Mar 30 18:06:55 UTC 2015

Fantàstic Xevi!
Ara mateix la instal·lo (i en faig els comentaris pertinents) ;))
El que jo vaig provar funcionava prou bé en les fases alpha-beta.

Vols que en fem difusió? O prefereixes esperar una mica?
El que jo faria és posar-li alguna icona més suggerent, si vols provo
d'ajudar-te. Què t'agradaria? Alguna idea? O ja t'està bé l'Androide?

Salut!

El dia 30 març de 2015, 19:21, Xavier Barnada <xbarnada a gmail.com> ha
escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló