[Talk-cat] Entrevista per a OpenCageData

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Sat May 9 08:58:35 UTC 2015

Jo hi afegiria que donat que som comunitat oberta, amb coneixement del
territori fa que els nostres materials siguin més ajustats i actualitzats
que qualsevol altra solució comercial i/o governamental, la qual cosa pot
portar a governs i administracions a col·laborar, quan no substituir o
integrar Openstreetmap, ja sigui tema ADFs i bombers, ajuntaments com el de
Sarrià de Ter que ens va escoltar, o en un futur altres ajuntaments o fins
i tot la Generalitat de Catalunya. Al cap i a la fi és optimitzar recursos
i estalviar-se diners, i la nostra comunitat hi tindrà un paper fonamental.

Salut i resposta
yopaseopor