[Talk-cat] Pàgina web OSM en català

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue May 12 17:23:07 UTC 2015

Hola,

un parell de coses que he vist a l'entrar a la plana que prepareu:

1. En un monitor de 1024px em surten dues línies de menu
2. En el mateix monitor el mapa de les zones de parla catalana queda
tallat i no es veu de Manresa cap a amunt (quan hi poso el mouse a sobre
si que es fa gran), però quan està petit es fa estrany.

Gràcies i endavant amb la feina!!!

Salut!!

On 11/05/15 17:35, Carlos Sánchez wrote:
> Us passo l'enllaç de la web que es troba en preparació, per a que hi feu
> un cop d'ull. A mesura que es vagin creant entrades i temes al fòrum,
> anirà agafant contingut. Trobareu un menú/directori per accedir a
> recursos d'interès.
> Qualsevol cosa, ja aneu dient.
>
> http://osmcatala.96.lt

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA