[Talk-cat] Mapa OpenStreetMap amb punts d'interès, GPX, Mapillary...

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue May 12 17:29:31 UTC 2015

Avui que puc respondre a alguna cosa....

queda molt interessant. M'ha agradat molt el canvi de mapa al mostrar
rutes (jo en necessitaré un per Sant Llorenç del munt), el zoom 20 l'has
mantingut per algun motiu en concret?

Salut!

On 12/05/15 19:13, Konfrare Albert wrote:
> Hola a tots,
>
> Davant de la possibilitat de què l'Ajuntament de la Palma acceptés
> utilitzar OpenStreetMap a la seva pàgina web, em vaig posar a treballar
> per posar-hi alguna cosa amb cara i ulls que pogués mostrar la grandesa
> d'OSM ;)
>
> Es poden millorar moltes coses, però de moment ho tinc així:
> http://www.konfraria.org/osm/cerca/web/#17/41.41297/1.96756
>
> Vaig partir d'un projecte d'un noi argentí del que n'he fet un fork.
> He penjat el codi a GitHub per si algú vol reaprofitar-lo per jugar-hi o
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA