[Talk-cat] Pàgina web OSM en català

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Tue May 12 17:31:27 UTC 2015

Ep!

Jo també he trobat algun problema amb el tema del Wordpress, que sembla que
no és responsive del tot:
http://www.responsinator.com/?url=http%3A%2F%2Fosmcatala.96.lt%2F

Per exemple, el nom de la capçalera apareix massa gran en dispositius
petits.
La integració d'UMap també és justeta, apareixen coses tallades, el menú
«Més» quan es desplega queda tallat, etc.

En qualsevol cas, com diu el Jaume, bona feina!
Salut ;)

El dia 12 de maig de 2015, 19:23, Jaume Figueras i Jové <
jaume.figueras a upc.edu> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló