[Talk-cat] Mapa OpenStreetMap amb punts d'interès, GPX, Mapillary...

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Tue May 12 17:36:24 UTC 2015

Sí, el zoom 20 l'he mantingut per poder aprofitar-lo en les capes que el
tenen.
Si el treia i et trobaves en un zoom 20 en una capa que el tingués i
canviaves a una capa que no el tingués t'apareixia el mapa en blanc fins
que retrocedies al seu zoom màxim.

No sé si m'he explicat :P

El dia 12 de maig de 2015, 19:29, Jaume Figueras i Jové <
jaume.figueras a upc.edu> ha escrit: