[Talk-cat] Mapa OpenStreetMap amb punts d'interès, GPX, Mapillary...

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Tue May 12 17:57:46 UTC 2015

Ieps , provant-lo i tal i de cara a l'acceptació per un públic general i
gesn especialitzat amb la cosa informàtica jo canviaria el mode expert per
informació avançada o més informació (tot i que la web faci el mateix al
cap i a la fi).
I per donar més idees hi hauria la possibilitat de traduir aquestes claus
que poguessin apareixer?

Exemple opening_hours a la web podria sortir com Horari...

No tinc ni idea ni de si és possible ni de com fer-ho , idees que us deixo
;)

Salut i webs
yopaseopor