[Talk-cat] Mapa OpenStreetMap amb punts d'interès, GPX, Mapillary...

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Tue May 12 18:15:06 UTC 2015

Gràcies Yopaseopor!

Probablement tens raó, seria bona idea canviar aquest «Mode expert» per
alguna de les suggerències que fas. Ho anoto ;)

Traduir les etiquetes ja és més complicat i no sé si necessari.

Sobre l'horari, podria fer que apareguès al pop-up «Horari: valor».
Però segurament entendre l'horari és més problema del valor de l'etiqueta
que no pas de l'etiqueta en sí :P

El que si que tenia en ment és mostrar la informació d'opening_hours en un
llenguatge comprensible per a qualsevol.
Tinc la llibreria localitzada, es tracta de poder integrar-la al codi per

https://github.com/ypid/opening_hours.js

A més, el creador del codi original també té en ment afegir aquesta
funcionalitat.
Ja informaré ;)

Salut!

El dia 12 de maig de 2015, 19:57, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha
escrit: