[Talk-cat] Pàgina web OSM en català

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Tue May 12 19:04:04 UTC 2015

Com podeu veure hi ha treball a fer i més pels que no ens hi fem gaire.
Del tema se que el header es massa gran pero era dels pocs temes que
permetien certes opcions.
Potser lo ideal seria fer un tem .específic de wordpress modificant aquest
o un altre. Això ja ho deixo a algun informàtic.
L'important per a mi era tenir un punt fe trobada on ubicar un bloc amb
temes a destacar, un fòrum per a provar una nova manera de comunicació i un
directori/menu on organutzar enllaços a tutorials, estils de mapes i
informació rellevant.
Tot i això fora del que seria estils i funcionalitat amb mòbil ja es un
avenç. Així que aprofito a convidar a la gent a participar en acabar de
perfilar una web.
Un cop ho veieu bé es podria començar a fer ús de fòrum i bloc per part de
la resta d'OSM.
Den 12 maj 2015 19:32 skrev "Konfrare Albert" <lakonfrariadelavila a gmail.com