[Talk-cat] Correu a TV3 name:ca

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Mon May 25 16:58:38 UTC 2015

Hola,

l'amic ho ha comentat al seu company, que s'ocupa de la part tècnica
(enginyeria), i no directament de la part de continguts (els que fan servir
cartoDB), que són periodistes. També ho ha passat als seus caps. El que si
m'ha comentat, és que el canal oficial per això és
http://www.ccma.cat/atencio/ , on hi ha un telèfon i un formulari. No he
vist cap adreça de correu.

Salutacions,

JL