[Talk-cat] Correu a TV3 name:ca

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Mon May 25 17:32:52 UTC 2015

Al marge de tot plegat, d'això ha de sortir un bon article a la pàgina
d'osm català ni que estigui en proves o com a esborrany, no creieu?Hauríem
de donar-li una embranzida final al projecte, comencem a tenir visibilitat
i usabilitat (recordem: Nit electoral , líders absoluts a la seva franja...
ho hem petat!! Chúpate esa Google Maps!

Salut i CartoDB
yopaseopor