[Talk-cat] Correu a TV3 name:ca

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Mon May 25 20:56:06 UTC 2015

Ep,

Alguns comentaris...

@Xevi Totalment d'acord amb el que dius. El problema és no poder oferir-los
(a TV3) un servidor de mapes amb les etiquetes en català. Està clar que
crear un servidor de mapes amb un estil no és cosa fàcil.
Però se m'ha acudit no es podria cercar una solució com aquesta?

http://leaflet-extras.github.io/leaflet-providers/preview/#filter=Label

Si marqueu les caselles CartoDB.PositronNoLabels i Stamen.TonerLabels,
obtenim el mapa CartoDB amb les etiquetes afegides d'un altre lloc.
Per tant, no seria més fàcil simplement crear un servidor d'etiquetes com
el d'Stamen?
Ho veus viable @Xevi?

@Yopaseopor Tens raó. Estaria molt bé tenir un espai de la wiki dedicat a
serveis/empreses/administració que utilitzen OpenStreetMap a ca nostra.
Si algú vol començar endavant, jo quan tingui un moment miraré de
col·laborar-hi.

@José Luis Gràcies per les gestions ;)
Potser el que podem fer és fer l'escrit i després ja mirarem per quins
canals enviar-lo. Un podria ser aquest que comentens d'atenció a
l'audiència.
Com que no és fàcil trobar correus dels responsables potser podríem enviar
2 o 3 cartes per correu a persones «clau» de la casa.

Els meus cinc cèntims

Salut!

PD: A El País també han utilitzat OPenStreetMap i CartoDB, però en aquest
cas han ocultat les etiquetes ;)
http://elpais.com/especiales/2015/elecciones-autonomicas-municipales/mapa-twitter-jornada-electoral/

El dia 25 de maig de 2015, 19:32, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha
escrit: