[Talk-cat] Correu a TV3 name:ca

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Mon May 25 22:18:03 UTC 2015

Crec que la idea que ha sorgit de crear un servidor de tesseles és molt
bona. A Suécia van crear l'estil Hydra la comunitat OSM d'allà i és um
estil que escullo normalment. La qüestió sería trobar un servidor i
possiblement finançament. Potser una de les vies seria organitzant-nos en
associació o altre tipus d'entitat per poder optar a ajuts.