[Talk-cat] Pàgina web OSM en català

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Mon May 25 22:27:28 UTC 2015

El tema de la web l'he obert i començat. Ara falta dotar-lo de contingut i
millorar formats, etc. Qui vulgui col.laborar li paso accés al compte per
fer modificacions, etc.
El tema del forum a la web OSM català que us sembla? A la web osm.org tenen
forum per als col.laboradors pero hi tenen obert per pais, si es volgues
fer us del forum de osm.org se'ls-hi podria dir que obrisin una secció pel
català a part.