[Talk-cat] Correu a TV3 name:ca

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue May 26 10:39:48 UTC 2015

Hola a tots,

les conclusions que en trec són:

1.- Faria un estil amb etiquetes en català com a exemple i els ensenyem
a la gent de TV3 per què ho vegin. Cal agafar els estils de cartodb [1]
i modificar la font de les etiquetes. Puc oferir una màquina física que
tinc infrautilitzada amb 1TB de disc per mapes i ubuntu 14.04. D'això
puc encarregar-me'n jo.

L'opció de fer noms solament amb fons transparent no val, com ha dit en
Xevi cartodb solament deixa tenir un basemap (i per tant els overlays
que hi puguem posar ens són igual)

2.- En paral·lel ja que el Xevi s'ha ofert intentaria muntar un sistema
de deploy de l'stack de TMS. No sé fer-ho, el docker aquest m'està perfecte.

3.- La carta està molt bé, o sigui que jo ja l'enviaria oficialment.
Albert feina teva?

4.- Arrel d'això podem fer una sofa-mapping-party amb softcatalà, òmnium
i nosaltres per traduir noms a català del món. José Luís, Joan.. oi que
teniu contactes per involucrar-hi gent?

5.- Reunir-nos amb tv3, vilaweb, ara, etc. per què utilitzin mapes en
català? Segur que algú ens obrirà alguna porta, si tv3 triga, en Partal
pot ser més accessible i ha fet els mateixos mapes que TV3 amb València
i Balears.

6.- Parlar amb gent de cartoDB per què siguin sensibles als idiomes... o
permetin un overlay sobre els estils seus sense noms. No puc entendre
com no ho tenen fet amb els mapes tan guapos que fan... Xurxo!! no estas
per aquesta llista?

Què tirem endevant?

Salut!

[1] https://github.com/cartodb/cartodb-basemaps

On 26/05/15 00:25, Xavier Barnada wrote:
> Jo la idea no la plantejava com que nosaltres tinguéssim el servidor
> sinó oferir una eina perquè qui volgués muntar el seu servidor ho
> tingues fàcil.
> Respecte al estil, avui en dia amb eines com Tilemill fer un estil es
> tècnicament fàcil, però la feina de disseny segueix existint.
>
> El dt., 26 maig, 2015 00:19 Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com
> <mailto:erielkhan a gmail.com>> va escriure:
>

>     Crec que la idea que ha sorgit de crear un servidor de tesseles és
>     molt bona. A Suécia van crear l'estil Hydra la comunitat OSM d'allà
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA