[Talk-cat] Correu a TV3 name:ca

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue May 26 17:27:30 UTC 2015

Hola,

OK a tot. Posem-hi fil a l'agulla. Obro un Trello [1] per la
planificació de la feina. Si algú te un mitjà per planificar projectes
(i no sigui fer un deploy d'OSMTasks) que ho digui.

Creo les tasques que he dit i a mesura que aneu donant l'ok o us oferiu
us hi assigno a vosaltres i també hi podreu escriure.

Per concretar una reunió amb els de TV3 qui vol venir amb mi?

Com que aquest tema és important i ens pot donar publiicitat i
projecció, ens comprometem a fer un resum setmanal del què anem muntant?

Salut!

[1] https://trello.com/b/daaNuCYG/osmcatalunya-mapes-en-catala

On 26/05/15 18:48, Konfrare Albert wrote:
> Ep,
>
> Gràcies Jaume pel resum ;)
> Responc a algunes qüestions...
>
>     1.- Faria un estil amb etiquetes en català com a exemple i els
>     ensenyem a la gent de TV3 per què ho vegin. Cal agafar els estils de
>     cartodb [1] i modificar la font de les etiquetes. Puc oferir una
>     màquina física que tinc infrautilitzada amb 1TB de disc per mapes i
>     ubuntu 14.04. D'això puc encarregar-me'n jo.
>
>     L'opció de fer noms solament amb fons transparent no val, com ha dit
>     en Xevi cartodb solament deixa tenir un basemap (i per tant els
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA