[Talk-cat] Dibuixar els edificis manualment o no

Joan aseques at gmail.com
Mon Nov 2 22:11:39 UTC 2015

Bones,

Em presento, em dic Joan i des de fa un temps que segueixo el projecte, i
ara m'ha agafat per contribuir-hi, una mica per poder portar a terme per el
meu poble alguna cosa com això (
http://www.konfraria.org/osm/cerca/web/#17/41.41297/1.96756), veig que
l'Albert ja és de la llista també :)
El cas és que estic mapejant els edificis que vaig trobant, primer només
els POIs però ara també cases, etc.. La pregunta és, tots els edificis que
hi ha a l'osm són fets per els usuaris? O entitats públiques (p.ex. el
cadastre) posen el contingut del seu gis?