[Talk-cat] Dibuixar els edificis manualment o no

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue Nov 3 16:23:21 UTC 2015

Hola Joan,

benvingut a la llista. Els edificis que trobis a OSM els afegeixen es
usuaris, bé dibuixant a ma, bé amb un procés d'importació. No hi ha cap
agència que volqui el contingut dels seus GIS cap a OSM per defecte.

El què et recomano és que et posis en contacte amb l'Albert i/o crec
també el José Luís, que ells han fet importacions del cadastre que sé
tenen molts errors. Jo no en tinc ni idea, ho voldria fer però no he
tingut encara el temps suficient. Ells han fet coses i podran explicar,
i si fessin un curs :P seria fabulós!!

Ara que l'ICGC ha alliberat dades, suposo que també es podrien fer
servir els seus edificis, però la veritat és que no sé si està aquesta
informació disponible.

Salut!

On 02/11/15 23:11, Joan wrote:
> Bones,
>
> Em presento, em dic Joan i des de fa un temps que segueixo el projecte,
> i ara m'ha agafat per contribuir-hi, una mica per poder portar a terme
> per el meu poble alguna cosa com això
> (http://www.konfraria.org/osm/cerca/web/#17/41.41297/1.96756), veig que
> l'Albert ja és de la llista també :)
> El cas és que estic mapejant els edificis que vaig trobant, primer només
> els POIs però ara també cases, etc.. La pregunta és, tots els edificis
> que hi ha a l'osm són fets per els usuaris? O entitats públiques (p.ex.
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA