[Talk-cat] Dibuixar els edificis manualment o no

Mateu Vic mateuvic at gmail.com
Wed Nov 4 18:18:46 UTC 2015

​Jo crec que OSM és un assumpte d'una feinada de por, efectivament. Jo he
dibuixat a mà tots els edificis del meu municipi i voltants, atenent no tan
sols a la informació del cadastre (sovint inexacta) sinó també a
observacions de camp i fotografia aèria
http://demo.f4map.com/#lat=39.6501326&lon=2.7759559&zoom=16
Això de les importacions massives no va amb el meu tarannà. Gairebé totes
introdueixen multitud d'errates i inexactituds al mapa: es varen importar
els usos del sòl ​de Corine Landcover, i l'únic que s'ha aconseguit és que
s'hagin d'anar corregint manualment un per un; també es va fer una
importació de topònims de l'IGN, amb el resultat de milers de localities
que no se sap ben bé a quina mena d'elements corresponen.

El dia 3 de novembre de 2015, 22:20, Joan <aseques a gmail.com> ha escrit:

> Ok, suposo que de moment ho faré a ma doncs, encara que estaria molt be
> per evitar duplicar esforços, ara mateix tampoc tinc ni el temps ni els
> coneixements per fer-ho.
> Doncs realment te molt merit que tot el que hi hagi sigui fet a ma,
> sobretot allà on s'han posat el números de les cases, una feinada de por.
>
> El dia 3 de novembre de 2015, 17:23, Jaume Figueras i Jové <
> jaume.figueras a upc.edu> ha escrit:

Esperanto, internacia lingve neútrala lingvo