[Talk-cat] Dibuixar els edificis manualment o no

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Wed Nov 4 20:00:07 UTC 2015

Hola Joan,

doncs a veure, tens diverses opcions per fer-ho. I pots combinar-les també.

1. Amb només les imatges de satèl·lit és complicat, ja que la resolució de
les imatges no són molt bones. No és gaire recomanable si no tens bones
imatges. A http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Roof_modelling tens una guia
molt completa.

2. Editant amb la capa del cadastre amb JOSM. Et recomano que ho facis a
una zona que coneguis molt bé, ja que aquestes dades poden ser incorrectes.
Només has de dibuixar les linies. Si vols informar sobre el nombre de
plantes, ho tens indicat en les imatges del cadastre en números romans.
Compte que també s'indiquen els balcons.

3. Important les dades del cadastre. Igualment et recomano que ho facis amb
una zona que coneguis bé, ja que la importació no és del tot correcte amb
els edificis. Tens l'avantatge que ja et dóna les altures dels edificis,
però per experiència no et refiïs. Tampoc de les dades dels portals. A més
et crea punts innecessaris. Queda per un altre correu el tema de com fer-ho
(la info és a la wiki).

Salutacions,

Jose Luis

PD: una idea... ara que està tan de moda els drons, i per tal d'obtenir
imatges, ningú ha fet servir un dron per afegir imatges a mapillary??