[Talk-cat] Dibuixar els edificis manualment o no

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Thu Nov 5 00:07:59 UTC 2015

Continuant amb el tema,

estic intentant aprendre com fer edificis incloent un 3D mínim i el
plugin de 3d pel JOSM no dibuixa el que vull explicar. Mmireu si us plau
la relació

http://www.openstreetmap.org/relation/5639882

i digueu-me que faig malament. Alguna cosa de la wiki no entenc. Intento
fer un bloc de pisos de 13 pisos amb un "cuarto" de dipòsits que faria
el 14è pis.

Gràcies!

On 04/11/15 21:00, Jose Luis Infante wrote:
> [...]
>                     Fax    : +34937398628 <tel:%2B34937398628> (intern
>             UPC: 98628)
>
>                     Adreça : inLab FIB
>                              Edifici B5-S102
>                              C/ Jordi Girona, 31
>                              08025 BARCELONA
>
>             Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

>     --
>     Esperanto, internacia lingve neútrala lingvo

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)