[Talk-cat] Resum jornada SotM CAT 2015

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Mon Oct 5 10:38:18 UTC 2015

Ara canvio lo de seccions.
El tema dels espais si de cas ho especifico a la wiki LO de HOT.
El tema ICGC em va semblar que deien que volien trobar un metode a ICGC per
veure les edicions OSM.
El tema CC-BY-SA es per que es visualitzin els ponents i la feina que han
fet.

Qualsevol cosa doncs es canvia, que per mi cap problema. Simplement he
volgut recollir el més acuradament el que es va parlar a la jornada.
Qualsevol error el rectifico.