[Talk-cat] Fòrum TIG-SIG

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Sat Oct 17 17:21:38 UTC 2015

Hola,

com cada any des de l'ACTIG organitzen el fòrum sobre tecnologies
d'informació geogràfica. Aquest any munten unes 'lightning-talks' de
entre 5 i 7 minuts.

Jo tinc classe a Terrassa, l'Hèctor té classe a l'Arboç, i el Carlos no
sap segur si hi podrà anar, però quasi segur que no. Algú s'ofereix
voluntari?

El fòrum és:

Data: 11 de novembre del 2015
Lloc: Mobile World Centre, Pl Catalunya / Portal de l’Àngel, Barcelona

les xerrades són de 16 a 18.

En un altre correu us envio el programa.

Si ningú pot anar-hi els he proposat fer una videoconferència, que puc
fer jo des de la UPC a Terrassa, que hi ha bona xarxa.

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA