[Talk-cat] Viquitrobara 14 i 15 de novembre a Girona

Xavier Barnada xbarnada at gmail.com
Sun Oct 18 18:21:27 UTC 2015

Hola Jaume,

Jo em vaig posar en contacte amb la Laia i estic a l'espera d'una resposta
per saber exactament que volen i quan seria, si vols quan em responguin
t'aviso i mirem de repartir-nos que podem fer i com  ho podem preparar

Salutaciosn

El ds., 17 oct., 2015 20:10 Jaume Figueras i Jové <jaume.figueras a upc.edu>
va escriure: