[Talk-cat] Servidor de tessel·les en català?

Joan Montané joan at montane.cat
Tue Oct 20 19:46:14 UTC 2015

Hola,

Un col·lega m'ha demanat ajuda per a fer el típic mapa de marcadors (20 o
50) i li estic insistint perquè no ho faci amb el Google Maps. He fet
proves amb umap i crec que és just el que li cal. Només hi ha un però, per
la temàtica del mapa aniria genial tenir les tessel·les amb el valor del
"name:ca" si existeix, i altrament amb el valor del "name".

Aleshores, algú coneix algun servidor de tessel·les en català i que sigui
prou estable (el mapa ha de funcionar durant bastant de temps)?

Atentament,
Joan Montané