[Talk-cat] Servidor de tessel·les en català?

Xavier Barnada xbarnada at gmail.com
Tue Oct 20 20:02:46 UTC 2015

Hola Joan,

Que jo sàpiga no hi ha cap servei de tessel·les que permeti, en el cas que
hi hagues algun servei que permetés personalitzar l'estil jo vaig editar el
estil oficial d'OSM al catala [1]( basicament es canvien les consultes SQL)

L'altre opció es muntar el seu propi servidor,cosa que es inviable per
20-50 marcadors.

Salutacions

1 https://github.com/Xevib/openstreetmap-carto-ca