[Talk-cat] Servidor de tessel·les en català?

Joan Montané joan at montane.cat
Mon Oct 26 22:03:13 UTC 2015

El dia 20 d’octubre de 2015, 22:02, Xavier Barnada <xbarnada a gmail.com> ha
escrit:

> Hola Joan,
>
> Que jo sàpiga no hi ha cap servei de tessel·les que permeti, en el cas que
> hi hagues algun servei que permetés personalitzar l'estil jo vaig editar el
> estil oficial d'OSM al catala [1]( basicament es canvien les consultes SQL)
>
> L'altre opció es muntar el seu propi servidor,cosa que es inviable per
> 20-50 marcadors.
>
> Salutacions

Gràcies Xavier,

sospitava que no hi havia res. De moment el mapa té 14 marcadors, i el
màxim que pot arribar-ne a tenir són uns 150. Per tant, descarto muntar un
servidor propi. Usarem les tessel·les estàndard de l'OSM.

Salut... i mapes!

Joan Montané