[Talk-cat] FW: [Talk-es] Entrevista sobre Openstreetmap

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue Sep 1 08:32:01 UTC 2015

Hola,

Celso, gràcies per encarregar-te'n!!

El que vàrem fer l'última vegada (si l'entrevista és per escrit) va ser
compartir el document i aportar respostes entre tots.

Salut!!

On 31/08/15 15:33, Celso González wrote:
> Bones
>
> Per si de cas, ja he dit que contactaria amb ella per� si alg� vol
> aportar �s benvingut
>

> ----- Forwarded message from �?scar Zorrilla Alonso  -----
>
> Date: Mon, 31 Aug 2015 12:31:08 +0200
> Subject: [Talk-es] Entrevista sobre Openstreetmap
>
> Buenos días,

> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA