[Talk-cat] SotM CAT 2015

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Thu Sep 10 19:50:03 UTC 2015

Us passo el programa de la jornada d'OSM del 3 d'octubre a la Barceloneta.

El tema del dinar, heu d'apuntar-vos a la wiki si veniu a dinar o no. He
afegit alguns llocs que conec, però no hi son tots. Hi podeu fer un cop
d'ull a veure que us semblen i si en proposseu de nous. Podeu contestar
sobre el tema del dinar per aquí mateix o indicant el lloc al costat del
vostre nom a l'apartat d'assistents confirmats.
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Trobades#Dinar_14:00_a_16:00

El dia 2 de setembre de 2015, 16:06, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha
escrit: