[Talk-cat] Ruta del Ter

Hector marmitako at telefonica.net
Wed Sep 23 16:56:51 UTC 2015

Home. Jo fins a l'estiu formava part de la junta de govern del Consorci del
Ter.
Conec personalment al gerent i al president.
Ja parlaré amb ells.
Penso que no tindran cap problema en facilitar-nos els permisos
corresponents.
Què és exactament el que els he de demanar?
S'ha de fer constar per escrit que comptem amb el seu permis?
Salut.

Héctor

El dia 23 de setembre de 2015, 18:29, Xavier Barnada <xbarnada at gmail.com>
ha escrit: