[Talk-cat] Cadastre o ICC com a base per als edificis?

Pere lópez brosa prlpzb at gmail.com
Fri Apr 8 07:57:48 UTC 2016

Hola a tots.

Sobre el cadastre jo tinc un dubte molt bàsic: Quina és la manera pràctica
d'importar dades del cadastre a OSM? Ja he vist que amb JOSM es pot veure
les dades i anar-les copiant manualment, però sembla que hi hagi d'haver un
mètode més automàtic d'importar i revisar que no he sabut trobar.

Salutacions.

Pere

El dia 1 d’abril de 2016, 0:41, Esther Mingot <estheribus a hotmail.com> ha
escrit: