[Talk-cat] Reunio amb l'Ajuntament de Girona

Xavier Barnada xbarnada at gmail.com
Sat Aug 6 12:19:39 UTC 2016

Hola llista,

Ahir vaig tenir una reunió amb l'Ajuntament de Girona i m'agradaria
explicar-vos el que em van comentar que voldrien fer:

Volen revisar i actualitzar les dades de Girona dels següents elements:

   1. Carrers
   2. Edificis
   3. Números de porta

El problema amb que es troben es que publicant la informació a altres
plataformes(no lliure) no tenen control sobre les dades finals , ni temps
d'actualització, en canvi amb OpenStreetMap poden publicar les dades ,
saben com acabaran publicades finalment i que s'actualitza al instant.

Per altre banda el fet de que tercers facin servir les dades
d'OpenStreetMap requereix que les dades de carrers, edificis i números de
porta de la ciutat de Girona siguin el màxim de correctes possible.

Per assegurar que les dades que s'insereixen a OpenStreetMap d'aquests
elements el que vaig recomanar es usar el sistema de canvis que té
OpenStreetMap (API) per detectar possibles errors que s'introdueixin.

En el cas de que tot això funcioni correctament el següent pas seria fer el
mateix amb les dades de navegació.

A part d'això també em van comentar que estan oberts a ajudar-nos i
col·laborar ja sigui amb events o aportació de dades per millorar i
difondre OpenStreetMap

Personalment crec que és una oportunitat molt interessant i que pot ser
exportada a altres municipis.

Si algú vol col·laborar en alguna cosa només ho ha de dir. Jo estic mirant
a veure com "vigilar" els canvis d'una zona.

Salutacions
Xavier Barnada