[Talk-cat] #OSMRookie: Intervenció d'etiquetatge bàsic a Catalunya

josep constantí jconstanti at yahoo.es
Sat Jan 30 11:12:59 UTC 2016

La idea és que cadascú arregla el que coneix i tots ens beneficiem d'un OSM millor.

Sent from Yahoo Mail on Android

  On ds., gen. 30, 2016 at 11:57, pitort a eclipso.eu<pitort a eclipso.eu> wrote:   Em sembla perfecte ... només un comentari sense malícia ... sobta que es comenti abans a la llista espanyola que a la catalana !!