[Talk-cat] etiqueta camí tapat vegetació

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Fri Jul 29 20:32:32 UTC 2016

Hola Héctor,

Jo vaig proposar l'etiqueta obstacle=vegetation, potser et serveix ;)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Obstacle

Salut!

El divendres, 29 de juliol de 2016, Hector <marmitako a telefonica.net> va
escriure:
> Hola llista.
> Una mica d'ajuda, porfa.
> Tinc localitzat un sender que actualment es troba en proces de pèrdua
degut a la vegetació que, si no aconsegueixo que l'ajuntament ho netegi,
acabarà en desús.
> No vull treure la traça de la base de dades, tot i que el sender no és
que sigui imprescindible, però sí que com a tal, penso que ha d'estar
dibuixat.

--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí