[Talk-cat] etiqueta camí tapat vegetació

Jan Esquerra jan.esquerra at gmail.com
Sat Jul 30 07:33:56 UTC 2016

Hola hector,

jo faig servir el tag trail_visibility. No tant per indicar que la
vegetacio no et deixa passar, si no per que la vegetacio fa que el cami
sigui perdedor i dificil de seguir.
El tag obstacle de l'Albert fa referencia a la dificultat de transitari i
per tant son complementaris.

El tag trail_visibility el fan servir alguns renderitzadors i a mi em va
molt be per diferenciar camins i escollir ruta quan vaig per la muntanya.

Salut

Jan

El dia 30 de juliol de 2016, 9:16, Hector <marmitako a telefonica.net> ha
escrit: