[Talk-cat] etiqueta camí tapat vegetació

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Sat Jul 30 15:49:01 UTC 2016

+1 al trail_visibility que diu el Jan, jo també l'uso ;)

El dissabte, 30 de juliol de 2016, Jan Esquerra <jan.esquerra a gmail.com> va
escriure:
> Ah, pero unclassified no es per etiquetar un "cami" que no se
classificar.
> Unclassified es una carretera que no te classificacio/categoria, del
tipus tertiary, secondary, etc. En l'ordre jerarquic de les carreteres es
la de mes baix nivell, despres de tertiary. Per sota la unclassified ja
vindria una pista asfaltada (highway=track, tracktype=grade1).
> Si es una carretera que li desconeixem o no tenim clar quina categoria
donar-li, hi ha el tag highway=road.
> Per camins en general que no son carreteres, a casa nostra seran track
(pista) si hi pot circular un vehicle de 4 rodes o path, que es el mes
generic.

> El dia 30 de juliol de 2016, 15:11, Hector <marmitako a telefonica.net> ha
escrit:

vegetacio no et deixa passar, si no per que la vegetacio fa que el cami
sigui perdedor i dificil de seguir.
transitari i per tant son complementaris.
va molt be per diferenciar camins i escollir ruta quan vaig per la muntanya.

la clau i el valor no surten com a possibles, es pot escriure el text a
l'apartat corresponent i ho accepta.

lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit:

pèrdua degut a la vegetació que, si no aconsegueixo que l'ajuntament ho
netegi, acabarà en desús.
no és que sigui imprescindible, però sí que com a tal, penso que ha d'estar
dibuixat.
d'anar apartant vegetació al seu pas?

www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>